mandag 15. april 2019

Det har vært en utrolig flott sesong med min IS Peace of Cake. Hun har gjentatte ganger vist solide prestasjoner og på syv starter har hun oppnådd seks premier. 2x1.uk - 2x2. uk - 1.prem kval under Sør-Norsk Unghundmesterskap og nr 3 i finalen. Imponerende viltfinneregenskaper og så er hun utrolig flink i fuglearbeid med reis av fugl på avstand - alltid presis og villig/djerv. Nå er det stille og rolig en periode før arbeidet med apport starter. Jeg skal innom to utstillinger i løpet av mai/juni. Neste mål er å få 1.AK på henne i løpet av høsten.

Sandra har flyttet til Sørlandet - til omgivelser hvor hun vil stortrives. Det blir rart å snart sitte igjen med Peace og den nye håpefulle Fisher. Samtidig tror jeg det er riktig å ha en periode der man roer det helt ned. Ut på tur til Dovrefjell osv - jeg stortrives der.

Så har jeg fått det ærefulle oppdrag å dømme årets NM finale lavland. Det ser jeg fram til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar