lørdag 22. juli 2017

Valpene etter Sandra og Langbein er nå to uker, alle utrolig friske og raske. Spiser og sover - får enormt godt stell av Sandra som imponerer meg. Foreløpig har hun mat til alle og er også flink å ta til seg selv næring. Jeg er for tiden god kunde hos vetr hvor jeg kjøper masse næringsrik kost - kun det beste er godt nok nå.

Interessen for valpene har vært stor og pr dd har jeg en hannvalp for salg. Fin fordeling på fargene - tre hvite/brune samt en tricolor hann. En tricolor tispe samt hvit/sort og hvit/brun. Mor og barn har fått mye fred og ro, nå starter sosialisering og etterhvert blir også valpekassen for liten. Jeg tenker det blir liv og røre når alle 13 skal ha tillegg og vanlig for - renhold osv. Hunderom med varmekabler og stor hundegård i rolige omgivelser - dette går nok bra tenker jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar